Składanie skarg i wniosków do NFZ
Składanie skarg i wniosków do NFZ
W województwie świętokrzyskim, za przyjmowanie i rozpatrywanie skarg pacjentów związanych z udzielaniem świadczeń opieki zdrowotnej przez zakłady opieki zdrowotnej w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia, jest odpowiedzialna:
Sekcja Skarg i Wniosków Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Kierownikiem Sekcji jest Wojciech Mazur, dotychczasowy rzecznik praw pacjenta przy ŚwOW NFZ.
Aktualne dane teleadresowe:
Sekcja Skarg i Wniosków
Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
25-025 Kielce
ul. Jana Pawła II 9
tel.
e-mail: biuro@nfz-kielce.pl
Infolinia Świętokrzyskiego OW NFZ: 19488
Infolinia ogólnopolska: 0800 392-976
Czas pracy: poniedziałek-piątek godz.8.00-16.00
Podobne w kategorii
Od dnia 01 października 2017 r. świadczenia nocnej i świątecznej opieki medycznej w warunkach ambulatoryjnych udzielane będą w
-->